{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.108 visninger | Oprettet:

Slås? {{forumTopicSubject}}

Hej, alle!

Jeg oprettede en tråd for et stykke tid siden om mine to kattes legeadfærd, men nu kommer den igen, for jeg er en smule bekymret.

Jeg har to neutraliserede Maine Coons på 10 mdr (søskende) og jeg er meget i tvivl om hvorvidt de leger eller slås!
Vores hankat jagter simpelthen hunkatten. Hun kan selv lægge op til leg og provokere ham og vifte med halen foran hovedet på ham, men når han ryger på hende hyler hun simpelthen som en stukket gris, hvæser og lægger ørerne ned. Hun prøver tit at løbe væk og søge dækning under sofaen eller sengen, men han hopper op på ryggen af hende og hager sig fast med kløerne og hiver hende ned, det sker ofte at han sidder med en sort pelstot i munden fra hende efter sådan en omgang.
Vi har fået af vide at vi ikke må råbe af ham for at få ham væk, men at vi skal lave en høj lyd, problemet er bare, at han ikke hører det - han stopper ihvertfald ikke ligegyldigt hvor høj en lyd vi kan lave.

Jeg har prøvet at observere hvordan de ellers opfører sig sammen, men det er lidt svært for de vil begge to helst være sammen med mig og så snart jeg er hjemme, hænger de begge to op af mig og lægger knap nok mærke til hinanden. Når de har været alene hjemme finder vi dem stort set altid krøllet sammen, sovende sammen og de slikker også tit på hinanden og snuser til hinandens næser osv. De spiser og drikker også sammen uden de mindste problemer.

Er det usundt at de har så tæt et forhold til mig og ikke til hinanden? Jeg synes selv det er rimelig ekstremt, de vil absolut ikke lade mig være i fred (ikke at jeg klager!) og følger mig overalt, skal altid lægge på mine skuldre tæt på mit ansigt når jeg sidder og ser TV og de bliver ulykkelige hvis jeg lukker døren til toilettet når jeg går derind. Er det normalt? Er der noget jeg kan gøre for at 'bringe dem tættere'?

Jeg har ikke så forfærdeligt meget forstand på de her ting så jeres hjælp vil være MEGET tiltrængt!

Varme hilsener,
Sophie, Abraham & Ivey

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slås?
Kommentér på:
Slås?

Annonce